AEG L76485FL2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L76485FL2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Carola01 12-08-2015
Geschreven voor: AEG L76485FL2

Nadat de vorige AEG-wasmachine het na 16 jaar opgegeven heeft, op basis van de beoordelingen voor deze wasmachine gekozen. En dat is niet tegengevallen. Wat een verschil met de oude wasmachine!! Wast prima, de mogelijkheden zijn enorm en de was is heel droog na het centrifugeren. De duurzaamheid moet nog blijken, maar met 10 jaar garantie op de motor, moet dat wel goed komen.

basvmeurs 06-07-2015
Geschreven voor: AEG L76485FL2

Machine is zelfs voor een "was-leek" als mijzelf gemakkelijk te bedienen. Programma's spreken voor zich en zijn gemakkelijk in te stellen. Ook de functie om een was later te laten starten is erg fijn. Was is schoon en de machine staat op zolder en is verder in huis niet te horen.

patmida 26-06-2015
Geschreven voor: AEG L76485FL2

het is een fijn wasmachine eerst dacht ik al die knopjes maar het is fijn om het zelf te regelen vooral de 3 kilo knop 20 minuten en klaar en nog schoon ook raad het echt aan

EvelineYago 25-06-2015
Geschreven voor: AEG L76485FL2

Dit is mijn eerste wasmachine, maar ik ben dik tevreden. Ik vind het fijn dat de machine zich aanpast aan de hoeveelheid was die er in zit aangezien mijn vriend en ik maar met zijn 2 zijn en dus niet altijd een volle trommel hebben. Ook de opfrisfunctie is erg handig

Robert114 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L76485FL2

Deze machine is onze tweede AEG. De eerste AEG machine was van 1992 en heeft het altijd goed en naar volle tevredenheid gedaan. In totaal 22 jaar er probleemloos plezier van gehad. Deze nieuwe AEG heeft zich meteen bewezen door zijn stille werking en vele programma-mogelijkheden. Heb nog niet alles uitgeprobeerd. Maar tot nu toe komt alles er goed schoon en behoorlijk droog uit met z'n toerental van 1400. Wij hopen er net zo lang mee te kunnen doen.

arjanbol 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L76485FL2

Goede wasmachine voor een redelijke prijs.
Draait stil en met de uitstelknop hoeft de was niet lang in de machine te blijven.

klimop123 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L76485FL2

Een fijne wasmachine,helemaal door de korte programma s.
Ook fijn is het toerental van 1600.
Je kan goed zien hoelang het programma duurt en je hoort als het programma klaar is.

Jose Wageningen 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L76485FL2

Deze wasmachine is nu onze tweede AEG wasmachine.
Ten opzichte van onze vorige wasmachine is deze erg stil, met centrifugeren hoor je hem bijna niet.
Hij is erg makkelijk te bedienen en de programma's zijn goed zelf aan te passen.
De programma's duren wel veel langer ten opzichte van mijn vorige wasmachine,maar als je wilt kun je dit zelf ook aanpassen.
De was komt er goed schoon en fris uit.
Hopen dat hij lang mee gaat, net zoals de vorige AEG.

wvanes 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L76485FL2

De wasmachine maakt weinig geluid en doet precies wat het moet doen. De was wordt schoon en ruikt tevens naar de wasmiddel en wasverzachter. Ik ben zeer tevreden over deze wasmachine en raad iedereen aan om zeker deze wasmachine te overwegen.

Aynur 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L76485FL2

Ik heb20 jaar oude AEG wasmachine ingeruild voor nieuw. Veel verschillende programma's. Was goed, schoon en heel stiel.

Aynur 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L76485FL2

Goede aparaat,heel veel mogelijkheden en stiel. Hoef niet te wachten wasmachine helemaal vol zijn handig programmaas.

helgapeter 23-06-2015
Geschreven voor: AEG L76485FL2

Een geweldige machine, geruisloos en wast boven verwachting. Wij zullen niet meer naar een andere verlangen.

Suzanne_ 04-06-2015
Geschreven voor: AEG L76485FL2

Na 17 jaar trouwe dienst heb ik mijn oude AEG wasmachine ingeruild voor een nieuwer model. Tot nu toe bevalt deze goed. De was komt er toch net iets schoner uit. Er zitten veel mogelijkheden op. Ik heb ze nog niet allemaal gebruikt maar ga het zeker wel proberen.

Eva6 02-06-2015
Geschreven voor: AEG L76485FL2

Goede wasmachine. Veel verschillende wasprogramma's. Handig de tijduitstel- en tijdbespaarknop. Eenvoudig in gebruik/bediening. Machine wast goed schoon en maakt niet veel lawaai. Kortom, tevreden!

Vissen1974 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L76485FL2

Fijne wasmachine. Eenvoudig te bedienen. Veel mogelijkheden. En qua geluid veel stiller dan mijn vorige wasmachine. Ik ben er blij mee.

helgapeter 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L76485FL2

Heel stil, een grote trommel e veel mogelijkheden. We zijn er erg tevreden over en ze voldoet zeker aan onze verwachtingen.

roos 23 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L76485FL2

Grote trommel en gemakkelijk in gebruik. heel fijn zo'n opfrisprogamma. Gewoon een goede wasmachine!!

1234hoedje van 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L76485FL2

Echt de was is schoner. En de korte tijd is perfect. En de grote trommel ideaal. Dus het wassen gaat optimaal en met veel plezier omdat het er zo schoon uitkomt.

Elckerlyk 05-05-2015
Geschreven voor: AEG L76485FL2

Fijne wasmachine qua mogelijkheden en resultaat. Maakt wel wat lawaai bij het begin van centrifugeren. We maakten ons zelfs wel zorgen of er niet iets mis was.

VeldeJohn 16-03-2015
Geschreven voor: AEG L76485FL2

De AEG L76485FL wasmachine met stoomfunctie is TOP!!
Erg stil i.v.m. de oude goedkope machine van 12 jaar oud. Ook de was is veel frisser en schoner met de nieuwe.
Door de grote trommel waar 8 kilo was in kan is deze AEG machine erg makkelijk voor ons gezin waar we iedere dag wel een was draaien.
De stoomfunctie is echt een uitkomst, even je blouse er in en hij kont er erg netjes en fris weer uit. even op een hanger en na 30 minuten kun je hem gewoon fris en kreukvrij weer in de kast hangen.
Achteraf hadden we veel eerder een nieuwe wasmachine moeten kopen.

R.L.M. de Jong 13-04-2014
Geschreven voor: AEG L76485FL2

Ruim 2 weken geleden heeft mijn 8 jaar oude Zanussi Goal wasmachine het begeven. Een goede maar de laatste jaren erg luidruchtige wasmachine. Hij maakte een schurend geluid tijdens het wassen en een fluitend geluid tijdens het centrifugeren. Dat valt meteen op aan deze AEG, hij is echt fluisterstil, ook tijdens het centrifugeren. Al moet ik zeggen dat deze machine tijdens het centrifugeren soms wat uit balans is, maar dan toch begint met centrifugeren. Dan rammelt mijn droger toch wel redelijk. Als hij dan eenmaal op toeren is, is hij toch redelijk stil. Wat echt een verademing is, is de 1200 rpm na de fijne was cyclus. Mijn zanussi had 1400rpm net als deze aeg na de katoen cyclus, maar na de fijne was cyclus had mijn zanussi maar 700rpm. De was kwam er echt kletsnat uit en duurde een eeuwigheid om te drogen zowel in de droger als aan de lijn. Ik ben tot nu toe erg tevreden over deze AEG. Veel functies, makkelijk in gebruik. Enig minpuntje vind ik wel dat het fijne was programma erg lang duurt 1,5 uur, mijn zanussi was na 1 uur klaar. Je kunt wel kiezen om het programma te verkorten, maar dat levert niet altijd het gewenste wasresultaat op. Maar voor de rest een echte aanrader. Over duurzaamheid kan ik het nog niet hebben omdat ik de machine maar een paar weken heb, maar ik hoop dat hij langer meegaat dan mijn Zanussi wasmachine.

jorgkeuning 06-11-2013
Geschreven voor: AEG L76485FL2

Fijn apparaat, weer een AEG, de vorige na 13 jaar eruit gedaan en gekozen voor een zuinig apparaat met grote trommel.

Wast stil en goed, veel mogelijkheden, die we (nog) niet allemaal gebruiken.

drayer 04-11-2013
Geschreven voor: AEG L76485FL2

Prettige machine in gebruiksgemak en mogelijkheden.
In verhouding tot de oude machine is hij bijna geruisloos door de inverter motor!

adjodejong 28-09-2013

Dit is mijn 3de AEG wasautomaat
De eerste had ik 12 jaar en de tweede 14 jaar
Hoop dat dederde16 jaar meegaat !!!!
Ik vin het nu wel een betere omdat ik nu mijn dekbeden goed kan wassen
omdat ik een 8 kilo automaat heb
pluimpje voor AVG
Gr A dE Jong

overwinteraar 09-02-2013
Geschreven voor: AEG L76485FL2

Goede, zuinige wasmachine, tijdens wassen bijzonder stil. Veel programma´s. Ook droogresultaat na centrifugeren (dat is afhankelijk van belading wel hoorbaar) is prima.